Muzički segment događaja je ključ svake dobre žurke i nezaboravnog provoda. Stoga, ukoliko su vam potrebni saveti za organizovanje ovog dela zabave, predlažemo da nastavite sa čitanjem teksta. U narednim redovima rešićemo dilemu o tome kako da kreirate muzičku plejlistu za svoju proslavu.
Briga o udobnosti gostiju je odlika svakog dobrog domaćina. S tim u vezi, kako biste ostavili dobar utisak, potrudite se da za početak saznate muzičke afinitete većine svojih zvanica. Ovaj poduhvat će, sasvim logično, biti značajno jednostavniji za izvođenje ukoliko pravite žurku za uži krug ljudi, ali je glavni cilj u suštini isti.
Birajte raznovrsnu muziku
Kada uzmete u obzir činjenicu da će se na proslavi sastati na desetine osoba različitih ukusa i uzrasta, na vama je da pronađete muzički kompromis. Sa ciljem da zadovoljite potrebe svakog pozvanog gosta, predlažemo da odaberete pesme iz nekoliko muzičkih žanrova. Fokusirajte se na domaće hitove (pop, ex-yu rock, tehno ili New Wave), te s vremena na vreme, dodajte i neku inostranu numeru. Najvažnije je da ne zaboravite da muzika za slavlja najčešće podrazumeva songove brzog i uzbudljivog ritma.
Posavetujte se sa ostalim organizatorima
Bez obzira na to da li proslavu organizujete uz pomoć roditelja, šire porodice ili partnera, potrudite se da podjednako uključite sve članove u čitav proces. Neka svako od vas, u zavisnosti od trajanja muzičkog segmenta, predloži do nekoliko desetina numera.
Ravnopravnim pristupom možete izglasati najkvalitetnije ideje, ali takođe i eliminisati nekolicinu suvišnih predloga. Fokus, naravno, treba da bude na veselijim pesmama, ali su finalni izbori svakako lična stvar. Selekcijom najzabavnijih instrumentala, fokusirajte se na formiranje muzičkog rasporeda.
Razmislite o redosledu pesama
Pauze za obroke neretko uspore žurku i poremete raspoloženje gostiju. Kako ne biste upali u sličnu situaciju sa svojim zvanicama, predlažemo da veselje podelite u nekoliko manjih segmenata, odnosno na:
- Period koji traje od početka veselja pa sve do prvog obroka.
- Interval od kraja prvog pa sve do početka drugog obroka.
- Vreme koje je između poslednjeg obroka i dezerta.
Podelu možete prilagoditi svojim potrebama, a glavni cilj iste je da svaki segment ima svoju uzlaznu, ali i silaznu putanju. Na taj način će se vrlo lako izbeći problemi nezagrejane publike, te definitivno obezbediti dobra atmosfera za ključni momenat. Za pravljenje muzičkog rasporeda možete iskoristiti e-dokument, papir ili omiljenu striming platformu (Spotify, Deezer, iMusic, Tidal).
Muzika za vreme obroka – da ili ne
Izbor je krajnje subjketivan, ali vredi napomenuti da se ljudi uglavnom odlučuju za tihe pozadinske instrumentale. Kako biste se izdvojili iz kalupa, zveckanje pribora možete utišati predivnim tonovima klavira ili violine. Ukoliko pak smatrate da glasnija muzika neće poremetiti tok ručka, slobodno sprovedite takvu strategiju. Sve sem tišine će, sasvim izvesno, biti pogodno rešenje.
Ostavite prostor za muzičke želje
Tokom kreiranja plejliste treba ostaviti nekoliko slobodnih minuta i za muzičke želje gostiju. Međutim, treba imati na umu da će ovaj korak nužno zavisiti od odabranog muzičkog programa željenog benda. Premda većina bendova nudi opciju tzv. poluprograma (koji kombinuje plejlistu i naručivanje) na vama je ipak da se prvenstveno raspitate o usluzi.
Posebna muzika za ključne momente
Prilikom kreiranja muzičke plejliste treba pažljivo razmotriti koje će se numere svirati za vreme prvog plesa na venčanju, duvanja svećića ili drugih uzbudljivih momenata. Kako su navedeni detalji ključni, te praktično iščekivani od samog početka veselja, potrudite se da odabrana muzika ostavi jak utisak na svakog gosta.
Neka to bude vama (ili vašem partneru) poseban instrumental koji budi pregršt pozitivnih osećanja. Emotivni naboj će ujedno inspirisati zvanice da vam se pridruže na sceni, tako da ćete zajedničkim snagama ovekovečiti ovaj nezaboravni događaj.
Pobrinite se za tehničke detalje
Organizacija muzičkog programa za proslavu ne podrazumeva isključivo formiranje liste sa omiljenim numerama slavljenika ili zvanica. Osim toga što ćete morati da angažujete renomirane muzičare za proslavu, trebalo bi da mislite i o ispunjavanju svih tehničkih parametara. Naš savet je da prvenstveno utvrdite ima li dovoljno slobodnog prostora za višečlani bend u sali, te za đuskanje na podijumu.
Na dalje, razmišljajte o obezbeđivanju potrebnih instrumenata (ukoliko je to vaša obaveza) te pravovremeno testirajte ozvučenje. Ako niste zadovoljni kvalitetom muzičke linije, razmotrite opciju kupovine nove ili eventualnog pozajmljivanja.
Biti domaćin slavlja nije nimalo jednostavan zadatak. Međutim, uz pridržavanje ovoga što smo naveli, verujemo da će sve teći značajno jednostavnije. Sigurni smo da ćete napraviti nezaboravnu žurku!
Leave A Comment